nniicolle

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

2 små kattungar på tarassen!

Av Nicole - 9 september 2011 12:51

Hehe, godmorgon! Vaknade rätt sent idag halv 11 typ. Razz Och då var pappa redan hemma! Smile Roligt. Just nu mår jag inget vidare mår dåligt och kan knappt andas dessutom så hostade jag upp massa släm på morgonen... Just nu är mamma, Tomek och Magda i Center Syd och shoppar... Haha, jag fick inte följa med. Sad  Men mamma sa att vi kanske skulle dit imon med om jag mår bättre och sådär... Haha, fast ska kanske på bio med älsklingen imorgon också (fast, ja han är sjuk kanske pga mig för han har ont i halsen också... Men han insisterar att det inte var jag som smittade honom, haha tror det var jag ändå!) Anyway... Ska måla mina naglar nu för att göra mig på lite bättre humör. Även om jag är glad att det är så fint väder, jag menar solen skiner och det är sjukt varmt ute. Cool Dessutom har det kommit 2 katter till vårt hus som nu varit här en vecka och de sitter på tarassen i solstolarna, det är t.o.m små kattungar så söta!

  Jag fick t.o.m rädda den ena katten för den hade kommit upp där på en sån bräda som ni ser så fick ta den ''madrassen'' på stolen och rädda den så jag fångade den med den, naw så gulliga de var! Tyckte så synd om den för Pärlan skrämde upp den där när hon sprang ut på tarassen! Haha. Ska gå ner och ge de lite mer skinka nu hade jag tänkt! Bloggar nog mer sen, ska även måla naglarna nu som sagt och jag har nyss duschat också och sen ska jag göra lite mer matte!  Hearts n Kisses

Blinking Cute

 
 
qissie

qissie

9 september 2011 19:33

fint blogg kolla gärna på min :)

http://www.qissies.blogg.se

Nicole

9 september 2011 19:45

Tack! Ska, kram! :D

 
Emelie

Emelie

9 september 2011 21:57

naw så zötah!!! har själv en kattunge som e 17 weeks. hon ser ut som 10 veckor typeh!

http://msptentofe.bloggplatsen.se

Nicole

9 september 2011 22:11

Okej. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards