nniicolle

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Bloggen stängs på söndag!

Av Nicole - 22 september 2011 19:40

Hej. Tänkte tyvärr stänga bloggen nu på söndag fram till första januari 2012 då min nya blogg är klar. Känner att det är dags nu ändå. Har mycket att göra som t.ex skaffa ett kortare domännamn, göra en ny design, lära mig mer utav gimp samt plåtas till några foton. Trode ju jag hade avklarat det, men är inte helt nöjd. Men bilderna kommer plåtas i December när jag färgat om mitt hår, blondare. Nu tänker ni säkert ''Amen sluta jävla fjortis, märker du inte vilken liten fjortisblogg du har? Färga inte ditt fula hår!'' Jaha? Säg något jag inte hört förut! Bryr mig inte såklart för jag är inte en fjortis som sagt, speciellt inte för jag har blont hår och dränker mig med smink varje dag! No way... 

Men funderar fortfarande på om jag ska säga vad min nya blogg heter? Sätt att många redan hittat dit, haha, hm.

Imorgon börjar vi kl 9 som varje torsdag och fredag, yey! ^^ Hinner ju göra så mycket på den tiden? Whatever, haha det e massa stalkers som stalkar mig varje dag, blir fan trött på sånna peddos nu! De har inget liv seriöst? Typ 18-50 åriga gubbar som sitter där och cammar med små flickor, och de första de gör när de sätter på cammen är att r'nka!!!! Fyfan säger jag bara, they maybe are horny but seriously... Get a fucking life!? Håller ni inte med? Det borde inte ens vara lagligt egentligen... eller..? Nog om saken, ville bara ta upp det, och nämner inga namn nu so, calm down there.

Och nu: Senaste nytt från mig! Ni visste säkert inte att jag och ''Mårten'' eller ''älsklingen'' som jag skrev i min blogg har gjort slut? Tänker inte skriva om det här i bloggen för jag finner ingen anledning till att det vorre ''bra'' för er att veta varför jag gjorde slut, varför det var så kort, varför jag inte skrivit om det i bloggen förrän nu, osv, osv! Ni fattar? 

Jag ångrar inget dessutom, allt är bäst så här, för mig iaf!

Nu ska jag göra spanka läxan och sen ska jag äta lite nyttig kvällsmat som kommer bli någon slags sallad jag gjort tidigare idag. Man ska ju äta så lite som möjligt mot kvällen (om man nu vill bli smal/are! Wink)

Pussi puss! Love Couple

 
 
alexandra

alexandra

23 september 2011 13:26

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

Nicole

23 september 2011 18:13

Har gillat! ;)

 
alexandra

alexandra

23 september 2011 13:44

sv: kul att du är med och tävlar om färgade linser:) du får gärna gilla gärna mitt inlägg på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

Nicole

23 september 2011 18:13

Har gillat! :D

 
alexandra

alexandra

23 september 2011 15:30

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att

vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

Nicole

23 september 2011 18:12

Har gillat !

 
Ingen bild

sandra h

23 september 2011 18:20

SN'LLA ST'NG INTE BLOGGEN KVINNA DU KOMMER G¨ MISTE OM ALLA L'SARE OCH JAG VET ATT DY HAR M¨NGA OCH DIN BLOGG E ¨ SP'NNANDE SN¨LLA :( KRAMAR SANDRA !

Nicole

23 september 2011 20:23

Hehe! :) Ledsen men just nu behöver jag ta en paus från allt bloggande, trots allt har jag ju inte gjort det nu på 3 månader? :)
Finns ingen/inget som kan övertala mig! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards