nniicolle

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Ooooh hej med Farbror Frej...

Av Nicole - 25 augusti 2011 20:00

Fin rubrik.

Hej alla läsare/besökare! Tänkte bara säga lite bra information nu snabbis. ^^

(Pappa ska till Turkiet imorgon i 2 veckor dessutom) Men i alla fall, idag i skolan gjorde jag inget speciellt... Bara dog av tråkighet. ^^ Sen efter skolan väntade vi på bussen i 1 timme. Crap... Vi stack till Lyckan (Kiosk) istället och handla godis och lite sånt, eftersom bussen kom så sent idag. Och med VI menar jag: Patryk, jag och Emma. :smile2: Skönaste vännerna man har. ^^ Kom hem lite tidigare idag. Och alltså vi åker i en sån liten mini-buss som är skitgammal men ändå awesome. Busschauffören är skönast, varje dag han ba: ''Shooo bre!'' Haha! Snacka om skön snubbe... Men ändå lite creepy va? Har inte gjort något mer idag. Träffat **** vid 18:00, c.a i 10 min men sen stack han. :( Och sen kollade jag på tv, like always. Inte ätit något idag heller. Äter aldrig mer middag? Har ingen aptit just då... Anyway... :wink: Ska shoppa nu i helgen kanske. Måste ha vissa saker till bloggen. :wink:

Behöver lite saker till min header faktiskt! :smile2: Jag fick 400 kr av pappa idag. Awesome. Så nu blire shopping! Aslänge sän ju!? Inte shoppat sän sommarbussen slutade åka!? WTF!? I'M SICK? :nervous: Nej har sparat lite pengar nu på sistonde. Men jag har ångest, jag vet inte om jag ska färga mitt hår eller inte. Håret slits ju rejält. Men man kan ''förbättra'' det om man använder hårinpackning/balsam ju? Får köpa någon bra hårinpakning då så håret blir ''friskt'' igen.


  Neon färger som ögonskugga. Sjukt nice enligt mig, hehe. Just dessa på bilden vet jag att man kan köpa i Shock. Men om just de jag vill ha är kvar där jag vet att de finns, så ska jag köpa ett paket med 5 st neon-färgade ögonskuggor för 60 kr. ^^ Fett awesome, eller hur!? De är sjukt snygga. Visar om de är kvar då och jag bestämmer mig för att köpa de.
I alla fall. Nu ska jag nog dra, ska dessutom göra läxan och kanske duscha nu ändå när jag har tid. Sen ska jag fixa lite till imon. ^^ Haha, fyfan vad veckan gått fort!? Torsdag idag ju!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards