nniicolle

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

I'M IN LOVE, DEAD BY APRIL! ♥

Av Nicole - 21 augusti 2011 12:00

Godmorgon! Alltså omg är helt SPEEDAD! Igår var jag ju på Malmöfestivalen! Och det var den bästa kvällen i mitt liv på länge nu! Jag är grymt glad och helt kär... Ska försöka förklara min dag så bra jag kan, har mycket att berätta!

Vi åkte redan kl halv fyra till Malmö! Men vi gick först till Triangeln och shoppa lite där! Köpte 2 saker bara. Lösogonfransar och nagellim. Sen stack vi direkt raka vägen mot festivalen, omg vad kul det var, överallt var det kul grejer att hitta på och goda saker att äta hehe. ^^ Visar lite bilder på det senare eller imorgon kanske. Vi fick gå i hela Malmö ungefär för att komma till festivalen, vi åt även på en uteservering som serverade lite gottigott och alltså tog nästan 1 timme att gå pga de stora folkmassorna ÖVERALLT! Fyfan säger jag bara. Men när vi var framme blev vi så överraskade över att vi vart några av de första som var där!? Ja... Vi hade ju kommit en timme tidigare, men whatever? Ity och jag gick några meter bort och köpte vars en Dead By April kofta så länge det var så mycket tid kvar! Blev skit nöjd med den. Den kostade 200 kr. När vi hade väntat och sådär så vart det äntligen dags, och de gick upp på scen och började nog med Losing you!  

 De enda som var framför oss var massa som fotade till tidningen osv tror jag! Innanför staketet iaf.

Alltså kunde inte sluta rocka! Omg! Har inte fler bilder, men har ungefär 8 videos! Jag har tyvärr inte hunnit ladda upp de, men Ity min syster som stod bredvid mig längst framme har laddat upp ett klipp på Youtube som jag tänkte visa!Haha, inte världens bästa ljudkvalité! Men som sagt, vi stod längst fram bland alla högtalare osv, kan låta lite konstigt då. Och det blåste en del också...  Men som sagt, jag blev helt mållös. Jag älskar Dead By April! Och de spelade alla mina favoritlåtar.
Hur som helst! Jag har inte fler bilder, men när jag laddat upp mina videos på youtube så ska jag visa er de! (Tar flera timmar så de kanske blir klara imorgon)
Och kika gärna förbi senare, tänkte visa min shopping och kofta... Och även några bilder från stan som jag fotade!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards