nniicolle

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Singel ett jävla långt tag tror jag eller... ? ;)

Av Nicole - 20 augusti 2011 01:30

Seriöst... Jävla idiot, jag är för helvete inte emo eller fjortis eller vad ni kallar mig för för att få er uppmärksamhet? För den skiter jag i, jag är deprimerad. Jag är inte arg, jag är bara förjäkligt trött på livet. Jävla idioter, jag bryr mig inte om jag framstår som feg, för jag vågar i alla fall visa att jag är feg och det är mänskligt, let me be it. Okej, jag är ingen jävla idiot som är en fuckad nolifer som lyssnar på eran åsikter. Det här kallas fucking självförtroende. Och jag litar på mig själv. Jag förändras inte för din skull, jag börjar inte älska livet för att du säger det, jag leker inte modig för att inte framstå som feg, jag är inte dum som inte lyssnar på er. Sedan ert sätt att snacka skit om folk... Alltså okej? Har jag bett om att få höra om jag är emo eller fjortis eller vad som fucking helst. Ni sitter och snackar skit om mig, det är liksom allright? För jag har självförtroende, jag vet att jag inte är ett skit av vad ni jävla idioter säger. Acceptera mig som jag är eller skit i mig!


Detta är vad som stod i min syrras blogg, (nu har jag ju ändrat mycket och förrändrat det så det passar mig mer ju) Dvs jag är ju inte scene/emo! Än sålänge...!


Och... Jag är inte fjortis. Jag står för vad jag är, jag vet vem jag är, ingen kan ersätta mitt liv med någon annans, ingen här KÄNNER MIG, i verkligheten! Okej? Så ingen kan anklaga mig för det, ja man kan. Men jag tar inte åt mig, jag vet vem jag är och jag förrändras inte för någon tycker jag är det eller det!


Och sånna här långa inlägg osv, gör mig jävligt mycket starkare. Jag får väldigt ofta självmords-känslor, jaa.. Jag är självmordsbenägen. Enda sän jag varit 10 har jag varit det, so it's very hard for me. ^^


Nu undrar ni säkert varför jag skrivit allt detta. Jo för att, jag och min kille (Tintin ni vet...) Har gjort slut.

Och kanske var det rätt gjort, kanske fel! Och jag har nog gråtit nu i 3 timmar men... Mina vänner både i Dösjan och den nuvarande skolan har gjort mig på bättre humör, och även en väldigt gammal vän Hampus. Och jag är så jävla tacksam för det. Så jag vill skriva om det NU. Finns så jävla många falska vänner runtomkring, men äkta de stöttar en wherever, whenever. Hihi. I'm so happy to have them as friends. Hur som helst... Jag tänkte på det här med att vara singel... Och det är väll lika bra. Om man inte kan acceptera mig, dra åt helvete dårå? Aja, så känner jag iaf. Vet inte hur ni tycker... Men fått väldigt mycket hopp.


Hur som helst... Allt skrevs som sagt för att Tintin och jag gjort slut, sånt här måste jag tala ut... Men jag är rätt glad ändå, dags att reagga killar nu, finally!? Eller inte, får tare lite lugnt, inte för jag lärt mig någon läxa om att killar är idioter nu, speciellt ****** haha! Nej, nej... 

Och IDAG så ska man ju till Malmöfestivalen och kolla på Dead By April! <3 Synd låtarna bara påminner mig om Tintin.

whatever!? i'm fucking free... 








 
 
Ingen bild

idahovstam♥

20 augusti 2011 20:19

Naww, Lilla Ninni D:!! finns♥! fast bara på msn xD♥♥ Men anyways :S<333 Btw!! Har du börjat skolan :O???♥♥♥

Nicole

20 augusti 2011 22:33

Tack Ida. ♥
Aa, har börjat! ♥ :) Dd?

 
Ingen bild

TT

20 augusti 2011 21:23

Det var du som gjorde slut. ;D

Nicole

20 augusti 2011 22:35

You're a f*cking idiot.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards