nniicolle

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Frågestund, fråga vad du vill! Svarar på allt! ♥

Av Nicole - 8 juli 2011 15:16

 

Hej alla underbara, ska nog hajpa min blogg idag! ♥ :) Har inte lika många läsere som i min förra blogg. :( Ni kan även gilla min blogg på facebook till höger! Har regnat hela morgonen och nu är det väldigt molnigt, men hoppas det blir finare sen. :( Aja, tänkte ha frågestund här i bloggen nu! Det är rätt enkelt, ni får fråga vad ni vill (Kommentera detta inlägget) och jag svarar på allting! Hur dum er fråga än är! :wink:


 
 
Ingen bild

TT

8 juli 2011 16:05

Älskar du mig?

Nicole

8 juli 2011 16:44

Ja.

 
sally

sally

8 juli 2011 17:20

Gillar du denna bloggen? ->http://sallyochstina.blogg.se/

http://sallyochstina.blogg.se

Nicole

8 juli 2011 17:29

Haha, ja den var väldigt rolig. :)

 
sally

sally

8 juli 2011 17:23

juste, säg gärna vad som är positivt och negativt med bloggen ;)

http://sallyochstina.blogg.se

Nicole

8 juli 2011 17:32

Jag tycker det positiva med bloggen är att den verkar aktiv och att var rolig! + Jag gillar designen. Hittar dessvärre inga negativa saker med den för tillfället.

 
Ingen bild

Alice

8 juli 2011 17:30

Hej , asså vet inte änns vem du är men såg på någons fb haha och jag älskar bloggar så jag tittade din och den var asnajs så här kommer lite frågor !:

vad tkr du om rökning ?
vad hade du gjort om du vann 100 000 000 kr ?
vilcken stad bor du i ?
vf börja du blogga ?

hehe skummt att jag frågar känner dig inte men det är alltid lika kul XD

hade bäst

Nicole

8 juli 2011 17:46

Hej, jao, alltid kul med kommentarer!
1. Jag tycker det är jävligt dumt... För det första så förstörs ju en del av naturen och dessutom dör 5,5 miljoner människor varje år p.g.a rökning. Har själv aldrig rökt, men kommer nog testa någon gång... ? :S
2. Haha, jag hade nog sparat lite, delat med mig av lite till min familj & vänner, sen hade jag nog investerat med en del... Och rest en farlig massa över hela världen och shoppat och ja... Festat ! xD Även gett till de fattiga i andra länder... Och kanske köpt en musikstudio... Haha D: Nej, men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle gjort.
3. Jag bor i Kävlinge. (Ligger i södra skåne)
4. Jag börja blogga för jag blev väldigt inspirerad till det tror jag... Dessutom gillar jag att dokumentera mitt liv.

Tack för dina frågor, haha! :) Ha det bra själv. / Nicole

 
Ingen bild

Alice

8 juli 2011 17:31

Och besök också gärna min blogg :
www.jaansdotter.blogg.se !

Nicole

8 juli 2011 17:48

Maybe later. :)

 
mig

mig

8 juli 2011 18:23

sex?

http://lol

Nicole

8 juli 2011 18:35

Förstår inte din såkallade fråga! ^^

 
Soffe

Soffe

8 juli 2011 19:03

Jag gillar din blogg jättemycket :DD

http://soffesoffan.bloggplatsen.se

Nicole

8 juli 2011 19:26

Aw, värmer mig att höra! :)

 
din apa ;)

din apa ;)

8 juli 2011 19:32

vem är din bästa vän?
vem är din pöjkvän?tror jag vet ;)
vad skulle du ta med dig till en öde ö , bara 3 saker?
kommer du på min begravning?haha (random fråga) xd
vad skulle du helst vilja va emo/fjortis?
var köpte du din kamra , hur mycket kostade den?
träffas snart?
haha ofta så moget av han "allstorpskillen" att skriva så , han känner ju nt ens dig :O skit i såna som han ! :s <3
älskar dig barndomsvän , missu <33333

http://www.lifeasmoa.bloggplatsen.se

Nicole

9 juli 2011 01:52

Hej Moa apa. ♥ 1. Min bästa vän är Saga, du, Ida, Amanda L, och Tintin. ♥
2. Tintin ♥
3. Mobil, pojkvän, mat ♥
4. Självklart Moa. ♥
5. Emo. :)
6. Media Markt och den kostade nog 1500.
7. absolut, vart jätte länge sän!

 
lillaliva

lillaliva

8 juli 2011 22:32

heej.
jag undrar hur du kom på den där fina "dikten" som du har på din header ? får man lånaaa ? :D

http://lillaliva.bloggplatsen.se

Nicole

8 juli 2011 22:39

Jag läste den på We Heart It. :-) Absolut, härligt att du frågar! :-D

 
ingela

ingela

8 juli 2011 22:37

Heejsan!

jag tycker att du har en fin blogg, men vad tycker du om min? bra och dåligt med den?<3 och en gång till du har en fin blogg ;P <3

http://domvetinte.bloggplatsen.se

Nicole

8 juli 2011 22:41

Hej. :)

 
lillaliva

lillaliva

8 juli 2011 22:42

tack :)

http://lillaliva.bloggplatsen.se

Nicole

8 juli 2011 22:49

Så lite så. :)

 
astrid

astrid

9 juli 2011 16:39

heej! älskar din blogg :* här kommer lite frågor:
- hur gammal äru?
- vad har du för bh storlek?'
- hur gammal varu när du köpte din första bh?
- gillar du att blogga?

pussiipuss!

http://www.ingenblogg.se

Nicole

9 juli 2011 16:48

Hej. Hehe, härligt. :-)
Jag är 13 år! (98:a)
Rätt olika, 75, 80 och 85b i värsta fall...
Jag var nog 11.
Såklart jag gillar att blogga, skulle inte gjort det annars. Hehe! :-D

 

Nicole

9 juli 2011 23:44

Fin! :)

 
Random, xd

Random, xd

10 juli 2011 10:00

Hellu!
Detta är nog en konstig fråga men asså, vad heter texten du har i "menyrubrikerna"?

http://www.mylifeaselin.bloggplatsen.se

Nicole

10 juli 2011 15:24

Hej! :-)
Texten heter Aaargh ! :-D

 
Ingen bild

anna

10 juli 2011 10:43

asså du har ju små tuttar, du kan ju aldrig ha 80???
har du fårr din mens?

Nicole

10 juli 2011 15:23

Jag har 80, problem !? Jävla pmsbarn!
Dessutom sa jag i värsta fall!
Svarar inte på din fråga, för det angår faktiskt inte dig ! Och inte när du säger att jag har små tuttar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 15 januari 2012 14:34

Som sagt så har jag nu blivit klar med min nya blogg, OCH GISSA OM MAN ÄR NÖJD !? Hoppas ni också blir det! :) Välkommen in till... nniicolle.blogg.se! Jag kommer antagligen stänga ner denna bloggen snart så ni får gärna följa min nya blogg i f...

Av Nicole - 20 november 2011 13:05


  Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Mitt smink från ELF kom för en vecka sedan (Söndags) Men hann ej skriva... Gissa om jag är nöjd!?!?! :D ...

Av Nicole - 6 november 2011 17:10


Hejhej! :) Riktigt länge sän jag la upp bilder eller överhuvudtaget skrev något! Ville bara säga att jag beställt smink från ELF idag. (Eyes lips face) för 224, Det borde va här inom 2 veckor ungefär! Meddelar när jag får det, puss!   ...

Av Nicole - 4 november 2011 00:52

Godkväll...  Trevligt att vissa av er fortfarande följer bloggen! :) Eftersom många frågat efter den nya bloggen och den här bloggen så tänkte jag ta en snabb förklaring av just det nu! Tydligen har vissa inte läst mitt inlägg där jag skrev att jag...

Av Nicole - 27 september 2011 19:20

                     

Presentation ♥


Hej! Jag heter Nicole. Jag är 13 år. Går i 7b på Korsbackaskolan. Min hobby är att shoppa, när jag blir stor vill jag bli sångerska och innan jag dör vill jag sjunga inför miljoner människor! :D

Feel free to answer! ♥

Vad vill ni se eller läsa om i min blogg? ♥
 Musik ♥
 Shopping tips ♥
 Smink tips ♥
 Fler videoklipp ♥
 Fler bilder ♥
 Skvaller ♥
 Fler tävlingar ♥
 Film tips ♥
 Jag är nöjd med bloggen ♥
 Jag bryr mig inte ♥
 Alla alternativen ♥
 Mode tips ♥
 Blogg tips ♥
 Inget av alternativen ♥

Senaste inläggen

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards